FAMILYKU

FAMILYKU

Selasa, Jun 08, 2010

CAMERON OH CAMERON


aku, ina dan anak



GAMBAR NI DIAMBIL SEMASA GI CAMERON AKHIR BULAN 05,2010 HARI TUH.. NI MASA KAT NURSERY BUNGA ADIK NAK PILIH BUNGA UNTUK UMAH BARU DIA.. SONOK GI..JALAN JALAN CARI STRAWBERRY...

Selasa, April 20, 2010

Isnin, April 19, 2010

Majlis Penganugerahan Pingat Negeri Pahang





Majlis ini telah berlangsung di Balairung Seri Istana Abu Bakar, Pekan. Pengaungerahan ini telah disampaikan oleh KDYTM Tengku Mahkota Pahang..
Semoga penganugerahan PJK ini menjadi perangsang kepada saya bagi meningkatkan lagi mutu kerjaya saya...

Jumaat, April 16, 2010

Selasa, Mac 16, 2010

Mandi Di Air Terjun Sg. Relau, Merapoh

Di sini saya tontonkan gambar-gambar semasa berkelah di air terjun sg. relau .. huh.. cantik sungguh airnya... nyaman dan segar minum terus takper.
Anakanda sampai ketar lutut main air.. tengok tuh transparent betol airnya.

Anakanda nome2. x puas dia main air... balik demam.

air transparent.. leh minum terus. yummy yummy... hilang dahaga.

x puas main air, main kejar daun lak...

Kursus Masakan Tradisional

Baru-baru ini saya telah menghadiri kursus masakan bersama chef sabri dan chef farid.. kursus ini dijalankan di ipgktaa. Banyak resepi dan petua dikongsikan bersama. Bersama-sama ini saya paparkan sedikit gambar yang sempat dirakamkan semasa menghadiri kursus tersebut...


Inilah tangan bonda... famous dengan jualan dodol dan karipap segera. ni tengah menggodel daging untuk dijadikan inti kuih cara..

hah dah...tengok chef buat.. kena lah praktik.. eksen jer lebih baju ijau tuh. makngah tengah tunggu nak makan jer.
tuh dia bergambar dengan chef sabri. da nak balik pung... bawa motor besar dari kl

Hari first day chef sampai semua nak gambar... aku jer tak der..